Linképítés és keresőoptimalizálás

Itthon naponta milliók használják az internetet a vásárlás előtti tájékozódásra. A világhálón rengeteg információ van, ami segít megkeresni az igényeinknek megfelelő szolgáltatást vagy terméket. A keresésre szinte mindenki a Google keresőt használja. Az a tapasztalat, hogy háromból két vásárló akkor is az interneten keresi meg a megfelelő terméket, ha esze ágában sincs a világhálón vásárolni. Ebben óriási üzleti lehetőség leledzik minden cégnek. Ezrek gondolják úgy, hogy webshoppal lehet milliókat keresni. Ez hatalmas tévedés. Hiszen az internetezők egy része egyáltalán nem akar az interneten vásárolni. Ezek a vevők az internetet csupán információ szerzésre használják. Egy ideális vállalkozást keresnek, akinek az ajánlata szimpatikus. Ezeket az ajánlatokat a vásárló a Google keresőben fogja összehasonlítani egymással. A keresőoptimalizálás lényege abban rejlik, hogy a weboldala a keresőben kiemelkedő helyen jelenjen meg. A vevők ugyanis néhány kifejezést használnak a keresés során. Ezeket nevezzük kulcsszavaknak. Amikor a weblapja az első oldalon szerepel a fogyasztók által használt kulcsszavakra, biztosan rengetegen lesznek, akik az ajánlatát fontolóra veszik. Jó helyezés és megfelelő reklámszöveg eredménye tetemes bevétel.

Forrás: seozseni.hu, 2016-04-02 17:01