Kupon: hatékony spórolás

A magyar vásárlók hozzávetőleg kétharmada tudatosan kutatja az akciós termékeket az áruházak polcain, 40 százalékuk pedig az akciós újságokat is tüzetesen átlapozza a kedvező ajánlatokért.
A vásárlási folyamatok módosultak. A felindulásból elkövetett nagybevásárlások hányada csökkent, mindannyianmegfontoltan költjük el a pénzt, és koncentrálunk az ár-érték viszonyra.
Az akcióvadászat elterjedt tevékenység vagyontól, korosztálytól vagy társadalmi besorolástól függetlenül.
Emiatt a kereskedelem szereplői rákényszerülnek a lojális és az új ügyfeleket a legkülönfélébb engedményekkel, promóciókkal, árkedvezményekkel, bónokkal, csecsebecsékkel magukhoz vonzani.
A pénzbe nem kerülő kuponok - lehetnek azok az ismert magazin, vagy a digitális formátumban elérhetők - a nyugati országok után nálunk is egyre népszerűbb módozatát jelentik a megtakarításnak, már a mindennapos termékek megvásárlásakor is.
A leginkább elterjedt, magazinokban megbújó ingyenes kuponokkal, esetleg kuponfüzetekkel ellentétben a jövő az elektronikus (letölthető (és kinyomtatható)) kuponok előtt áll, melyek az Internet és a technika terjedésével egyre könnyebben hozzáférhetőek, valamint környezetkímélők, hiszen csupán azok töltik le, akik be is kívánják váltani.
A vásárlóCsapat weboldalán információ lelhető fel mind a kivágható, mind a letölthető friss kuponokról, amelyek publikálása a hozzászólók segítségével is gyarapszik.

Forrás: vasarlocsapat.hu, 2016-04-09 10:48